sminkgalen.blogg.se

Makeup is my joy

Elisabeth Arden 8 hour lip repair

Kategori: Allmänt

Hej alla! Jag vill bara passa på att tipsa om det här underbara läppbalsamet. Förut har jag varit en hopplös vaselin(över)användare... Men efter att ha använt det ett bra tag tänkte jag satsa på något nytt. Något som är speciellt framtaget för läppar. Så jag gick in på Matas i Malmö för några veckor sedan och frågade efter något bra för läpparna, tjejen vid disken förslog Elisabeth Ardens eight hour cream intensive lip repair balm. Jag plockade med mig en burk hem och har använt det i några veckor nu. Jag tycker att det funkar som mirakel för läpparna. Gör dem lena och fina och lämnar en härlig doft. Om du är ute efter något bra för läpparna så satsa på den här. 
Ord pris på den här brukar ligga på ungefär 280 kr 
 
Ha en underbar måndag!
 


Kommentera inlägget här: